Klacht Sani Nederland: rap showerroom thermostaat

Klachtnummer
# 148886
Gebruiker
skeffers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 3 jaar geleden een stoom cabine gekocht bij toen nog hetend technoline inmiddels sani Nederland genoemd sinds kort heb ik problemen met mijn thermostaat
afgelope donderdag zetten ik mij 2 kleine kinderen in bad zoals gewoonlijk
ineens beginnen allebij mijn kinderen te schreeuwen en te huilen meteen dacht ik aan het water dat ik mischien te warm had gezet maar terwijl de thermostaat op 38 graden stond komt er aleen maar heet water uit gelukkig was ik er meteen bij en liepen mij kinderen aleen maar een rode huid op geen blaren nadat ik het water kouder probeerde te krijgen met mijn kinderen inmiddels uit bad lukte dit niet nadat ik de kraan uizette en weer aan draaide kreeg ik aleen maar koud water en sindsdien kan ik er niks meer mee
het blijft van heet naar koud gaan en ga zo maar door nu ik het bedrijf meerdere keren ge maild heb krijg ik geen reactie terug ook op te telefoon is geen reactie
ik weet niet wat ik er nu mee aan moet ik ben radeloos 2000€ weg voor niks.

De oplossing

ik wil graag dat dit opgelost word

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sani Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sani Nederland?