Klacht Sani-Totaal Badkamerinstallaties: sani-totaal heeft zijn werk niet afgerond en heeft veel beschadigingen achtergelaten

Arash

In mei 2020 sloot ik met het bedrijf sani-totaal (aannemer [tekst verwijderd door moderator]) een overeenkomst voor badkamerinstallatie. Helaas is na een jaar de badkamer nog niet klaar. De aannemer heeft veel beschadigingen veroorzaakt en hij heeft alles slordig en vies achtergelaten. Ik heb de aannemer herhaaldelijk via telefoongesprekken, WhatsApp en 2 aangetekende brieven gevraagd om zijn verplichtingen na te komen maar tot nu toe heeft hij helaas niet gereageerd.
Het gaat over de volgende ingebrekestellingen:
- Het plafond is niet volledig afgewerkt
- Het raamkozijn is volledig door de cementsluier beschadigd
- De verwarming is niet geïnstalleerd
- De badkamer is niet in een duurzaam en milieu/energievriendelijke wijze verbouwd. De wanden en plafond zijn niet van binnenkant geïsoleerd
- De badkamer is niet voorzien van de potentiaalvereffening
- De rioleringsbuis voor de wastafel is schuin in de vloer geïnstalleerd die de aansluiting van de afvoerbuis (vanuit de wastafel) verhindert
- Kitwerk is niet volledig afgewerkt
- Een aantal wandtegels zijn tijdens het voegwerk beschadigd
- De breedte van de douchruimte is onnodig groter dan 90 cm verbouwd terwijl de gevraagde afmeting 90 cm was
- De afstand tussen de douchwand en het toiletreservoir is onnodig groter dan 10 cm verbouwd terwijl de gevraagde afmeting 10 cm was
- De breedte van het ingebouwde toiletreservoir is onnodig groter dan 90 cm verbouwd terwijl de gevraagde afmeting 90 cm was
- De badkamer is onnodig langer dan de gevraagde afmeting verbouwd
- De lengte van de linkerwand is langer dan de rechterwand
- De laatste gelegde vloertegels aan de voorkant hebben verschillende afmetingen
- De laatste gelegde wandtegels aan de voorkant hebben verschillende afmetingen
- De wand waar de schuifdeur in moet komen is niet professioneel en stevig geïnstalleerd en nog niet afgewerkt
- Het Laatste stuk regelwerk op de linkerwand is onnodig geïnstalleerd en staat los van de gipsplaat
- De cementsluiers zijn niet volledig van vloertegels verwijderd
- De vloerbekleding in de gang is door de cementsluier beschadigd
- De bestrating op de parkeerplaats is door de cementsluier beschadigd en in een slechte toestand achtergelaten
- De buitenmuur is door de cementsluier beschadigd en in een slechte toestand achtergelaten
- De deurdorpel is door de cementsluier beschadigd

Ik wil dat mijn badkamer zoals afspraak wordt netjes afgewerkt en de beschadigingen worden hersteld.

Wij vinden dat Sani-Totaal Badkamerinstallaties hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sani-Totaal Badkamerinstallaties?