Klacht Sanidirect: Bedrag niet onvangen na retourneren product

Klachtnummer
# 63359
Gebruiker
Remco de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product op 1 april geretourneerd in de winkel van Sanidirect Meppel. Op basis van de retour informatie zou het betreffende bedrag uiterlijk binnen 30 werkdagen terugbetaald worden door Sanidirect.

Na ruim 30 werkdagen het bedrag nog niet retour ontvangen. Op 22 Mei verhaal gaan halen. Het bleek niet goed doorgegeven te zijn aan de administratie. Het bedrag zou alsnog binnen 2 weken overgemaakt worden.
Inmiddels bijna 3 weken verder en nog steeds het bedrag van 224,- niet ontvangen.

Retourinformatie volgens de website van Sanidirect:
"Na ontvangst van de door u geretourneerde artikelen wordt het, eventueel al, door de klant betaalde bedrag binnen uiterlijk dertig (30) werkdagen terugbetaald door Sanidirect aan de klant."

De oplossing

Het bedrag van 224,- per direct retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sanidirect is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanidirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen