Klacht Sanidirect: Ik heb verschillende formaten tegels en dit is ons niet gemeld bij het bestellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362158
Gebruiker
Dolfie2133
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een complete badkamer besteld bij Sanidirect. Nu we met de installatie gaan beginnen blijkt dat de tegels niet hetzelfde formaat hebben. Dit is ons niet verteld door de verkoper. We komen hier nu pas achter. Verder zijn het ook vloertegels die als wandtegels zijn verkocht.

De oplossing

Ik zou graag zien dat Sanidirect ons tegels levert die wel een zelfde formaat hebben. Anders krijgen we allemaal ongelijke voegen en dat wordt lelijk.

1 reactie

  1. Auteur
    Sanidirect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer / mevrouw Kruijer,

    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen.

    U geeft aan dat de tegels niet hetzelfde formaat hebben. Dit klopt ook daar het om verschillende afmetingen gaat die u besteld heeft wat inhoud dat deze ook verschillende bakprocessen heeft. Derhalve vermelden wij op de verkoopovereenkomst dat het niet mogelijk is om tegels te laten stroken.

    Wat betreft uw opmerking dat de vloertegels als wandtegels zijn verkocht wil ik u geruststellen. Dit is geen probleem. Andersom mag namelijk nooit daar een wandtegel niet hard genoeg is om als vloertegel te gebruiken.

    Vertrouwende u hiermee naar behoren te hebben geantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Thea de Jong - Webcare Sanidirect

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dolfie2133
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanidirect?