Klacht Sanidirect: Misleidende reclame, treurige afwikkeling, zeer slecht gevoel.

Richard

Ik kreeg een flyer met de tekst: supersale weekend 10% korting op alles en als extra dik gedrukt 10% korting op het gehele assortiment.
Geen enkele voorwaarde of uitsluiting van artikelen wat specifiek gemeld werd.
Wij dus heen maar flyer vergeten, er werd gezegd dat het niet voor de actie artikelen zou gelden, dat zou korting op korting zijn.

Ik kon het dus niet aantonen dus wist ik het niet zeker. Bij thuiskomst flyer gevonden en geen uitsluitingen gevonden.

Nou, dan moet je ze te pakken krijgen,, zucht.
Voordat je iets heb besteld wordt je dagelijks gebeld, krijg je brieven, het kan niet op, is de buit binnen dan is het toch allemaal wat lastig.
Uiteindelijk hebben ze mij de voorwaarden voor deze actie gestuurd en daar stond het wel in dat de actie badkamers niet voor deze korting in aanmerking komen.

Dus kort gezegd, misleidende reclame, slechte service en heb er nu al spijt van dat ik hier een badkamer heb besteld, er zullen vast nog meer addertjes onder het gras zitten ben ik bang voor.

Ik wil dat zij erkennen dat zij misleidende reclame maken en mij de 10% korting alsnog geven (al weet ik dat dit toch niet gaat gebeuren).

Sanidirect is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Richard
    Zoals verwacht geen reactie.
    Richard
    Kansloos dat Sanidirect gaat reageren. Mensen, koop aub niets bij deze amateurs.
    Ik ga afwachten wat ik krijg, ben benieuwd.

Richard
Zoals verwacht, geen reactie.

Ook een klacht indienen over Sanidirect?