Opgelost door Sanidirect: ondeugdelijk product

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 167099
Gebruiker
Heer van Voorhoute
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Product wordt niet meteen vervangen ondanks mijn argument om dat wel te doen, en ondanks dat de klacht ruim binnen de garantietermijn is gemeld.
Reparatie moet door mijzelf worden verricht, maar blijkt onmogelijk.
Proviorische reparatie vanwege te trage afhandeling wordt ineens een argument om garantie te laten vervallen: lijmresten.
Foto van defect product zonder lijmresten was eerder verstuurd.

De oplossing

Wisser omruilen met tegemoetkomen van gemaakte kosten die intussen opgelopen zijn tot € 29,76

7 reacties

  1. Auteur
    Sanidirect
    Datum
    Beste heer,

    Spijtig om te lezen dat u het niet eens met de door ons aangedragen oplossing.
    Wij hebben, ondanks dat het product niet is gebruikt waarvoor het dient, toch kosteloos een vervangende steel geleverd.

    Tevens hebben wij u aangeboden om een nieuwe raamwisser tegen 50% korting te leveren.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

    Met vriendelijke groet,

    Saskia / Webcare Sanidirect



  2. Auteur
    Heer van Voorhoute
    Datum
    De wisser bestaat uit twee delen: houder-met-blad en handvat (steel). Beide zijn defect: de houder omdat daarin de schroefdraad van de steel zit, en de steel omdat de schroefdraad afgebroken is.
    Alleen de steel is vervangen. De houder-met-blad is niet vervangen.
  3. Auteur
    Heer van Voorhoute
    Datum
    De wisser bestaat uit twee delen: houder-met-blad en handvat (steel). Beide zijn defect: de houder omdat daarin de schroefdraad van de steel zit, en de steel omdat de schroefdraad afgebroken is.
    Alleen de steel is vervangen. De houder-met-blad is niet vervangen.
  4. Auteur
    Sanidirect
    Datum
    Beste meneer,

    Bedankt voor uw toelichting. Ik ga dit intern oppakken en voor u regelen!


    Met vriendelijke groet,

    Saskia
  5. Auteur
    Heer van Voorhoute
    Datum
    Dat klinkt hoopvol.
  6. Auteur
    Sanidirect
    Datum
    Beste heer,

    Het filiaal heeft gevraagd of u vandaag contact met hun wil opnemen daar zij geen telefoonnummer van u hebben.

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Saskia - Webcare Sanidirect
  7. Auteur
    Heer van Voorhoute
    Datum
    De klacht werd afgedaan met vervanging. Aan gevolgschade werd niets gedaan. Ik overweeg de klacht vanwege de gevolgschade aan de gechillecommissie voor te leggen. Correspondentie loopt nog, maar SaniDirect heeft geen haast.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heer van Voorhoute
Datum
Uiteindelijke oplossing
steel en blad vervangen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanidirect?