Opgelost door Sanidirect: ondeugdelijk product

angry Opgelost
Heer van Voorhoute

Product wordt niet meteen vervangen ondanks mijn argument om dat wel te doen, en ondanks dat de klacht ruim binnen de garantietermijn is gemeld.
Reparatie moet door mijzelf worden verricht, maar blijkt onmogelijk.
Proviorische reparatie vanwege te trage afhandeling wordt ineens een argument om garantie te laten vervallen: lijmresten.
Foto van defect product zonder lijmresten was eerder verstuurd.

Wisser omruilen met tegemoetkomen van gemaakte kosten die intussen opgelopen zijn tot € 29,76

Beste heer,

Spijtig om te lezen dat u het niet eens met de door ons aangedragen oplossing.
    Wij hebben, ondanks dat het product niet is gebruikt waarvoor het dient, toch kosteloos een vervangende steel geleverd.

Tevens hebben wij u aangeboden om een nieuwe raamwisser tegen 50% korting te leveren.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Saskia / Webcare Sanidirect

Heer van Voorhoute
    De wisser bestaat uit twee delen: houder-met-blad en handvat (steel). Beide zijn defect: de houder omdat daarin de schroefdraad van de steel zit, en de steel omdat de schroefdraad afgebroken is.
    Alleen de steel is vervangen. De houder-met-blad is niet vervangen.
    Heer van Voorhoute
    Alleen de steel is vervangen. De houder-met-blad is niet vervangen.
    Beste meneer,

Bedankt voor uw toelichting. Ik ga dit intern oppakken en voor u regelen!

Saskia
    Dat klinkt hoopvol.
    Beste heer,

Het filiaal heeft gevraagd of u vandaag contact met hun wil opnemen daar zij geen telefoonnummer van u hebben.

Bij voorbaat dank.

Saskia - Webcare Sanidirect
    Heer van Voorhoute
    De klacht werd afgedaan met vervanging. Aan gevolgschade werd niets gedaan. Ik overweeg de klacht vanwege de gevolgschade aan de gechillecommissie voor te leggen. Correspondentie loopt nog, maar SaniDirect heeft geen haast.

steel en blad vervangen

Ook een klacht indienen over Sanidirect?