Klacht Sanidirect: Slechte levering , geen overleg en de consument maakt extra kosten
Details
Klacht
Winkel goed geholpen, maar dan na vier maanden eindelijk de geleverde spullen. We plannen datum en tijdstip. Ik regel vrij en ik plan de aannemer voor de volgende dag. Die zelfde dag wordt er 17.59 ingesproken dat niet alles geleverd kan worden maar zonder overleg op zaterdag 9 juni. Ik bel klantenservice,beloven mij terug te bellen, wordt niet gedaan. Pinksterweekend zit er tussen ,dus bel dinsdag. Nou er wordt niet meegedacht. Sanidirect verschuilt zich alleen achter allerlei voorwaarden en conform artikel dit en dat. Kortom of ik als klant extra vrij of kosten moet maken maakt hun niets uit. Schaam je . Ook heb ik er geen vertrouwen in dater wat met deze klacht wordt gedaan. Sandra.Gewenste oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.