Klacht Sanidirect: Slechte levering , geen overleg en de consument maakt extra kosten

Fleiss

Winkel goed geholpen, maar dan na vier maanden eindelijk de geleverde spullen. We plannen datum en tijdstip. Ik regel vrij en ik plan de aannemer voor de volgende dag. Die zelfde dag wordt er 17.59 ingesproken dat niet alles geleverd kan worden maar zonder overleg op zaterdag 9 juni. Ik bel klantenservice,beloven mij terug te bellen, wordt niet gedaan. Pinksterweekend zit er tussen ,dus bel dinsdag. Nou er wordt niet meegedacht. Sanidirect verschuilt zich alleen achter allerlei voorwaarden en conform artikel dit en dat. Kortom of ik als klant extra vrij of kosten moet maken maakt hun niets uit. Schaam je . Ook heb ik er geen vertrouwen in dater wat met deze klacht wordt gedaan. Sandra.

Niets is opgelost , slechte zaak

Fleiss
    Nog geen reactie ontvangen
    Sanidirect
    Geachte heer / mevrouw Fleischeuer,

Excuses voor de late reactie op uw review dit was zeker niet onze bedoeling geweest. Wij konden niet eerder antwoorden daar de review op gesloten stond. Ons is niet duidelijk wat hiervan de reden was.

Tevens wil ik u ook onze excuses aanbieden dat de levering niet geheel vlekkeloos is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest.

Thea de Jong - Webcare Sanidirect

Ook een klacht indienen over Sanidirect?