Klacht Sanidirect: Slechte levering , geen overleg en de consument maakt extra kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 305442
Gebruiker
Fleiss
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Winkel goed geholpen, maar dan na vier maanden eindelijk de geleverde spullen. We plannen datum en tijdstip. Ik regel vrij en ik plan de aannemer voor de volgende dag. Die zelfde dag wordt er 17.59 ingesproken dat niet alles geleverd kan worden maar zonder overleg op zaterdag 9 juni. Ik bel klantenservice,beloven mij terug te bellen, wordt niet gedaan. Pinksterweekend zit er tussen ,dus bel dinsdag. Nou er wordt niet meegedacht. Sanidirect verschuilt zich alleen achter allerlei voorwaarden en conform artikel dit en dat. Kortom of ik als klant extra vrij of kosten moet maken maakt hun niets uit. Schaam je . Ook heb ik er geen vertrouwen in dater wat met deze klacht wordt gedaan. Sandra.

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Niets is opgelost , slechte zaak
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Fleiss
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen
  2. Auteur
    Sanidirect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw Fleischeuer,

    Excuses voor de late reactie op uw review dit was zeker niet onze bedoeling geweest. Wij konden niet eerder antwoorden daar de review op gesloten stond. Ons is niet duidelijk wat hiervan de reden was.

    Tevens wil ik u ook onze excuses aanbieden dat de levering niet geheel vlekkeloos is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Thea de Jong - Webcare Sanidirect

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanidirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen