Klacht Sanidirect: Verkoper ondeskundig , schuift probleem naar aannnemer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298687
Gebruiker
M.had.zef
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Medewerker van Sanidirect , laat mij een week wachten,omdat hij met zijn leidinggevende moet overleggen. Echt onprofessioneel als je klanten zo lang moet laten wachten.

De oplossing

Compensatie voor de dagen dat ik moest wachten. Verkoper heb ik zaterdag gesproken, daarna steeds achter hem moeten lopen.
Verkoper kwam met allerlei excuses .

1 reactie

  1. Auteur
    Sanidirect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Heer / mevrouw Zefri,

    Wat vervelend te vernemen dat u deze ervaring heeft met Sanidirect.
    Ik begrijp dat u inmiddels contact heeft gehad met mijn collega.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Inge van Gelder - Webcare Sanidirect

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.had.zef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanidirect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen