Klacht Sanidirect: Wachten sinds 29 augustus op levering van 1 douchedeurstrip, zeer slechte (klanten)service!

Elaine

Order zou 29 augustus geleverd worden, maar bij afd. Planning bleek dat die pas 30 augustus bij Sanidirect werd verwacht. Per mail nieuwe datum: 19 september, bijna 3 weken later! Hier niet mee akkoord en gevraagd: kan niet via filiaal? Ja dan werd het 20 september?! Na boze mail dat wij daar veel besteed hebben en nu slechte aftersales levering iets eerder 16 september met bos bloemen als excuus (moest Sanidirect hier zelf om vragen). Maar geen eind goed al goed. De 16e wordt niet strip geleverd, maar doos onderdeeltjes. Chauffeur heeft geen strip, ik mis 2 werkuren. Er zou z.s.m. gebeld worden met oplossing, als ik zelf weer mail zegt klantenservice o, dacht dat we u gebeld hadden, sorry, onderdeel matcht niet met artikelnummer, komen wij nu na 2 x pas achter. Op 11 oktober kunt u strip ophalen. Dit pik ik niet word afgescheept, wacht al 1½ maand, klantenservice geeft foute/late info en veel steken vallen bv eerst alleen contante betaling bij levering, later kon toch via Ideal...

Levering met echte spoed en/of geld terug en echte excuses van bedrijfsleider/leiding. De bos bloemen is allang verwelkt, net als mijn geduld.

Sanidirect
    Beste mevrouw,

Spijtig om te horen dat de bestelling met betrekking tot de lekstrip niet geheel vlekkeloos is verlopen. Onze excuses hiervoor.
    Ik zal mijn collega's van de klantservice benaderen om u op de hoogte te stellen wat de status hiervan is en om navraag te doen bij de leverancier of het sneller geleverd kan worden.

Hopende u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Saskia - Webcare Sanidirect

Elaine
    Nu krijg ik van klantenservice weer te horen dat ik had moeten reageren wat ik wil en nu de strip per post wordt opgestuurd, maar ik heb expres gewacht op de reactie via Klachtenkompas. Als levering per post echt eerder is dan 7 of 11 oktober is dat tenminste nog iets, maar dat neemt niet weg dat dit alweer een slechte beurt is van de klantenservice. Ik hoor dus nog graag wanneer levering per post dan volgt en of dit dan sneller is zoals ik al meerdere keren vroeg.
    Elaine
    Het was al te mooi om waar te zijn: order is geleverd vandaag, maar dit hebben wij helemaal niet besteld, wij bestelden een flexibele strip voor onderaan onze douchedeur om het spatwater tegen te gaan, geen aluminium lijst!!! Wij hebben dit duidelijk telefonisch beschreven en jullie kunnen toch zien welke (losse) onderdelen er aan een dergelijke Hüppedeur bevestigd kunnen worden en bij twijfel bij ons checken of het artikel datgene is zoals wij omschrijven?! Het leed dat Sanidirect heet...

Ook een klacht indienen over Sanidirect?