Klacht Sanidrome Bruins: douchedeur al jaar kapot

weerenheen@hotmail.com

De douchedeur van mijn stoomdouche is een jaar geleden, 5 jaar na aanschaf, spontaan kapot gesprongen. Ik heb een jaarlang nu de stoomdouche niet kunnen gebruiken, het raam met plastic afgeplakt.
Fa Bruins zei een een nieuwe te kunnen bestellen en deze te vervangen met bijbetaling door mij. Daar zij uitgingen van een levensduur van 8 jaren, diende ik een deel van de kosten te betalen. Al een jaar lang worden er allerlei redenen genoemd waarom de deur door de fabrikant niet geleverd wordt. Opdracht zoek, deur onderweg maar zoek geraakt. Onderdelen ontvangen maar de deur niet. Nieuwe vertegenwoordiger die nu echt werk ervan gaat maken enz. Ik heb nu gesteld dat voor 1 juli wil dat het opgelost is. Ik heb begin juli nu een mail gestuurd .Krijg geen bericht terug. wat is de beste aanpak?
Graag uw hulp hierbij. Bij Bruins heb ik contact gehad met [namen verwijderd], waarschijnlijk de directieleden. Ik heb geregeld naar het verloop gevraagd tel/mail.

Het mooiste is vervanging van de deur. Als dit niet mogelijk is vervanging van de hele stoomdouche, liefs weer een ovale cabine ivm kleine badkamer.

Wij vinden dat Sanidrome Bruins hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanidrome Bruins
    Geachte M. Drewes,

Uw klacht heeft u gelinkt aan Sanidrome Hofland in Woudenberg.
    Helaas kunnen wij niets voor u betekenen.
    Bruins Sanidrome is een zelfstandige organisatie met zijn eigen verantwoordelijkheden, net zoals wij dat zijn voor onze werkzaamheden.
    Ik zal uw melding en mijn reactie doorzetten aan Bruins.

Vriendelijk verzoek ik deze klacht te verwijderen.

Met vriendelijke groet

Jan Hofland.
    weerenheen@hotmail.com
    tot twee maal toe is door klachten kompas de verkeerde firma aangesproken! In plaats van sanidrome Bruins groningen is de firma sanidrome hofland vermeld. Kwalijk! Ik had beide keren wel de goede naam en adres doorgegeven.