Klacht Sanidrome Bruins: douchedeur al jaar lang kapot

# 119528
weerenheen@hotmail.com

De douchedeur van mijn stoomdouche is een jaar geleden, 5,2 jaar na aanschaf, spontaan kapot gesprongen. Ik heb een jaarlang nu de stoomdouche niet kunnen gebruiken, het raam met plastic afgeplakt.
Fa Bruins zei een een nieuwe te kunnen bestellen en deze te vervangen met bijbetaling door mij. Daar zij uitgingen van een levensduur van 8 jaren, diende ik een deel van de kosten te betalen. Al een jaar lang worden er allerlei redenen genoemd waarom de deur door de fabrikant niet geleverd wordt. Opdracht zoek, deur onderweg maar zoek geraakt. Onderdelen ontvangen maar de deur niet. Nieuwe vertegenwoordiger die nu echt werk ervan gaat maken enz. Ik heb nu gesteld dat voor 1 juli wil dat het opgelost is. Ik heb begin juli nu een mail gestuurd .Krijg geen bericht terug. wat is de beste aanpak?
Graag uw hulp hierbij. Bij Bruins heb ik herhaaldelijk contact gehad metJohan Huitema en met Sieja Huitema , waarschijnlijk de directieleden. Ik heb geregeld naar het verloop gevraagd tel/mail.

Liefst vervanging van de deur. Als dit niet mogelijk is vervanging van de hele stoomdouche, beslist weer een ovale cabine ivm kleine badkamer.

Wij vinden dat Sanidrome Bruins hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanidrome Bruins
    Beste M. Drewes,

Ik heb u op 21/7 op uw klacht melding nummer 117523 gemeld dat wij NIET de firma Bruins zijn.
    Helaas krijg ik nu weer een melding van u.

Zoals ook toen al gemeld kan ik helaas niets voor u betekenen.
    Bruins Sanidrome is een zelfstandige organisatie met zijn eigen verantwoordelijkheden.

Vriendelijk verzoek ik u ook deze melding te verwijderen.

Jan Hofland.

weerenheen@hotmail.com

Ook een klacht indienen over ?