Klacht Sanidump BV: Gefineerde panelen van badkamermeubel zijn op beide laden identiek en lelijk.

P.A.G.M. Greven

heb daar een duur badkamermeubel gekocht (€ 1000,-) maar op beide laden zit exact dezelfde print.
Zou geen probleem hoeven zijn ware het niet dat de print erg lelijk is met een donkere kant en een lichte kant van rechts naar links, alsof het rechter deel was afgeplakt en het linker deel te lang in de zon heeft gestaan.
En als dat op beide laden zit met exact dezelfde knoesten dat oogt het heel vreemd, alsof er een streep verticaal over de beide laden loopt en in elkaar doorloopt.
Sanidump reageerde 3 dagen later op mijn klacht "dat dit inherent is aan het product en dat ik het kan vervangen door €72 over te maken" .......
Maar zó stond dit product echt niet in de winkel!!
Ik ben het er pertinent mee ONEENS want het is geen natuurproduct want je kunt er in de fabriek elke print opplakken die je voorhanden hebt.
Het is tenslotte gewoon fineer.....

dat Sanidump één paneel maar liever beide panelen vervangt want ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld van hetgeen ik heb gezien in de winkel.

P.A.G.M. Greven
    Via de Consumentenbond heb ik nogmaals mijn klacht bij SaniDump neergelegd.
    Ook ben ik naar de winkel gegaan en daar bevestigen zij ook dat beide panelen bijna nooit hetzelfde zijn en zéker niet met zo'n opvallende dezelfde print
    Ook via de winkel opnieuw klacht bij saniDump hoofdkkantoor neergelegd.

P.A.G.M. Greven
Niets. Niets gehoord! Geen mailtje, geen telefoontje.....doodstil.

Ook een klacht indienen over Sanidump BV?