Klacht Sanidump BV: Gefineerde panelen van badkamermeubel zijn op beide laden identiek en lelijk.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294835
Gebruiker
P.A.G.M. Greven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb daar een duur badkamermeubel gekocht (€ 1000,-) maar op beide laden zit exact dezelfde print.
Zou geen probleem hoeven zijn ware het niet dat de print erg lelijk is met een donkere kant en een lichte kant van rechts naar links, alsof het rechter deel was afgeplakt en het linker deel te lang in de zon heeft gestaan.
En als dat op beide laden zit met exact dezelfde knoesten dat oogt het heel vreemd, alsof er een streep verticaal over de beide laden loopt en in elkaar doorloopt.
Sanidump reageerde 3 dagen later op mijn klacht "dat dit inherent is aan het product en dat ik het kan vervangen door €72 over te maken" .......
Maar zó stond dit product echt niet in de winkel!!
Ik ben het er pertinent mee ONEENS want het is geen natuurproduct want je kunt er in de fabriek elke print opplakken die je voorhanden hebt.
Het is tenslotte gewoon fineer.....

De oplossing

dat Sanidump één paneel maar liever beide panelen vervangt want ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld van hetgeen ik heb gezien in de winkel.

1 reactie

  1. Auteur
    P.A.G.M. Greven
    Datum
    Via de Consumentenbond heb ik nogmaals mijn klacht bij SaniDump neergelegd.
    Ook ben ik naar de winkel gegaan en daar bevestigen zij ook dat beide panelen bijna nooit hetzelfde zijn en zéker niet met zo'n opvallende dezelfde print
    Ook via de winkel opnieuw klacht bij saniDump hoofdkkantoor neergelegd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.A.G.M. Greven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets. Niets gehoord! Geen mailtje, geen telefoontje.....doodstil.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanidump BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen