Klacht Sanidump BV: Sanidump DUMPT oude rommel zonder service!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 298989
Gebruiker
Tom Silver
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering slecht materiaal en niet nakomen beloften.

In 2012 een badkamer gekocht bij Sanidump en er steeds weer problemen mee gehad. Sinds die tijd zijn alle meubelen vervangen, en er zijn onderdelen van bad en douche vervangen. Bij aankoop is er een bijhorende handleiding van het "bubbelbad" beloofd. Deze is echter tot de dag van vandaag ondanks vele malen navraag en beloften niet geleverd. Dit alles heeft mij veel ergernis, tijdverlies en extra kosten opgeleverd.

Onlangs brak in het bad de draaiknop voor de afvoer af. Mogelijk door niet juist gebruik zonder vanwege het uitblijven van een handleiding maar vooral door slecht plastic materiaal. Hierdoor moest ik een compleet nieuwe inrichting kopen en laten plaatsen met het nodige breekwerk. Weer een paar honderd euro verder en Sanidump geeft geen thuis.

Kortom: Sanidump doet haar naam eer aan en DUMPT oude rommel waar ze ook nauwelijks of geen ondersteuning voor leveren! Je kunt wel naar een geschillencommissie waar je eerst het nodige geld voor op tafel moet leggen. Het is goedkoper je eigen rechtsbijstandverzekering in te zetten.

De oplossing

Graag met excuus 450 euro voor de gemaakte extra kosten naar mij overmaken!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tom Silver
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het blijft heel stil aan de zijde van Sanidump.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sanidump BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen