Klacht Sanidump BV: Sanidump liegt en neemt haar klanten niet serieus!

sad Niet opgelost
Tom Silver

In 2012 een badkamer gekocht bij Sanidump. Sinds die tijd zijn er diverse meubelen vervangen, en onderdelen van bad en douche vervangen. Bij aankoop is er een bijhorende handleiding van het "bubbelbad" beloofd. Deze is echter tot de dag van vandaag ondanks vele malen navraag en beloften niet geleverd. Dit alles heeft mij veel ergernis, tijdverlies en kosten opgeleverd.
Onlangs brak de knop om het bad open en dicht te zetten af. Mogelijk door niet juist gebruik zonder de handleiding en deels door, wat bij vervanging bleek, slecht plastic materiaal. Hierdoor moest ik een compleet nieuwe inrichting kopen en laten plaatsen met het nodige breekwerk. Weer een paar honderd euro verder. Kortom: Sanidump doet haar naam eer aan en DUMPT oude rommel waar ze ook nauwelijks of geen ondersteuning voor leveren! Je mag wel naar een geschillen commissie waar je wel weer eerst het nodige geld voor op tafel moet leggen. Het is goedkoper je eigen rechtsbijstandverzekering in te zetten.
Antwoord Sanidump:
Wij hebben meerdere malen contact met de klant hierover gehad.
De melding op de draaiknop van de bad overloop heeft niets te maken met de handleiding van het systeem.
De garantie periode op de bad overloop was ook al verstreken en het betreft een showroomsysteem bad waar een speciale prijs voor is gemaakt.
De eerdere meldingen van de klant dateren van 2012 en 2015 en zijn toen opgelost door Sanidump.
Wij hebben om de klant te helpen uit coulance op onze kosten een nieuwe bad overloop gestuurd ondanks dat de garantie verlopen is.
Binnen onze verantwoording hebben wij deze melding zo netjes mogelijk opgelost en is de melding bij ons afgehandeld.
Mijn Antwoord:
Sanidump liegt! Het komt erop neer dat ze zolang mogelijk de klant aan "het lijntje" houden tot de garantie is verlopen. Daarnaast is niet verteld dat het een showroomsysteem bad was. Het bad kwam uit een ander fiaal waar ze het nog op voorraad hadden. Dat de fabrikant niet meer bestond hebben ze ook maar even verzwegen. Verder heb ik de bad overloop zelf betaald , net als de montage hiervan; kosten circa 450 euro!! Dus hoezo probleem opgelost?

Dat Sanidump stopt met liegen, stopt met zijn klanten voor de gek te houden en gewoon haar verantwoordelijkheid nakomt! Daarnaast verwacht ik nog steeds een compensatie!

Tja....
    Zucht....
    Traaaagggggg….
    Snurrrrrrk….
    Gaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppp…………………..
    Net zo snel als …….
    Zeker met vakantie...………..
    Tom Silver
    Wie niet reageer, die....
    Zomervakantie?
    Service??
    …...?
    Tom Silver
    Wat een lange vakantie hebben ze daar.

Nog steeds geen!!

Ook een klacht indienen over Sanidump BV?