Klacht Sanisale.com: Defecte Kraan, slechte afhandeling

Klachtnummer
# 111183
Gebruiker
consument123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 februari 2015 heb ik bij Sanisale te Amstelveen een kraan gekocht (F004CCR Hot Bath Friendo Wastafelmengkraan) van € 219,-. Naast deze kraan heb ik een zo goed als complete badkamer bij hun aangeschaft.
Helaas bleek mijn kraan al meteen niet naar behoren te werken. Het water uit de kraan zou er als een waterval uit moeten stromen, dit was echter niet het geval.
Hier heb ik direct melding van gemaakt bij Sanisale, zowel telefonisch als schriftelijk. Uiteindelijk ben ik in totaal 4 x naar de winkel gegaan om tot een oplossing te komen. En heb ik schriftelijk contact gehad met hun juridische afdeling, aangezien zij niet zijn aangesloten bij een geschillencommissie.
Ze negeerden het bewijs waarmee ik aantoonde, wel recht op de nieuwe kraan met garantie incl. de onkosten voor de montage/demontage.
Ik heb nu na veel moeite en tijd de kraan retour gebracht. En ik krijg nu na ruim een jaar mijn geld terug.
Maar goede service en klantvriendelijkheid kennen ze helaas niet!


Gewenste oplossing

-Nieuwe kraan met garantie incl. de onkosten voor de montage/demontage
-Excuses voor de klant onvriendelijke behandeling
-Erkenning dat ik in mijn recht stond

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanisale.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanisale.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen