Wij vinden dat Sanisale.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sanisale.com: Niet passende badwand
Details
Klacht
Een volledige badkamer besteld bij Sanisale (vestiging Son). Bij levering zien wij dat de badwand niet past op het geleverde bad. Het bad is bij het tekenen aangepast naar een beter passend model, maar de badwand is in de bestelling niet aangepast. Deze kan enkel scheef gemonteerd worden.Sanisale beweert hierover contact opgenomen te hebben, maar dit is ons onbekend. Wij hebben in ieder geval nooit hiervoor akkoord gegeven.
Uiteindelijk willen wij overgaan tot retourneren. Helaas wil Sanisale niet het bedrag van €383,50 dat op de koopovereenkomst staat uitkeren, maar beweerd dat we 48% korting gehad hebben en wil maar €199,- terugbetalen. Ook dit is nergens terug te vinden en is niet vermeld bij de verkoop. Tenslotte willen ze dan ook nog €45,- als vergoeding voor het retourneren van deze €199,- afhalen.
Conclusie; Sanisale levert een niet passende badwand en wil bij retourneren maar €154,- (oftewel; €229,50 minder dan betaald) aan ons uitkeren.
Gewenste oplossing
Wij willen de badwand retourneren en daar het volledige bedrag van € 383,50 dat op de aankoopovereenkomst staat terug ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.