Klacht Sanisale.nl: Beschadigde douche bak

BS

Meerdere producten gekocht bij sanisale. Bij instaleren van de douchebak bleek een sifon beschadigd te zijn. Bij melding bij sanisale zeiden ze dat ik dit had moeten constateren binnen 24 uur! Wij hebben dit over het hoofd gezien en zij willen er nu niks meer aan doen. natuurlijk moet dit gewoon onder hun garantie vallen. Ik ken geen enkele winkel waar ze een garantie geven van 24 uur!

Ik wil dat sanisale haar verantwoordelijkheid neemt wat betreft geleverde producten. Ze zeggen op hun website dat hun producten 2 tot 5 jaar garantie hebben. Dit moeten ze ook nakomen. Het is onmogelijk voor mij om deze sifon zelf te beschadigen zonder beschadigingen aan de buitenkant! Zij moeten of de sifon reparenen of een nieuwe douchebak leveren, In nederland mag men van garantie uitgaan ook als het later dan 1 dag is!

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

niet behandeld

BS

Ook een klacht indienen over Sanisale.nl?