Klacht Sanisale.nl: dramatische dienstverlening

Can

Wij hebben een volledige badkamer aangeschaft bij Sanisale. Al bij de aanlevering ging niet alles goed en werd bijv. mijn hoge kast veel later aangeleverd dan de rest van mijn sanitair. Ik werd hier nooit van op de hoogte gehouden. Dan.....

Nog geen 5 maanden verder en mijn wastafelmeubel is ingestort. Dit is absoluut een constructiefout van de leverancier, want het haakje hing nog aan mijn muur, maar het hout is losgeraakt van deze constructie.
Ik heb meerdere malen contact opgezocht met Sanisale maar de verkopers hebben hier zeer onprofessioneel op gereageerd. Allereerst werd ik meerdere malen aan het lijntje gehouden en werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Al deze beloftes zijn niet waargemaakt. Tot zeker 4 keer ben ik beloofd terug gebeld te worden, maar geen van deze beloftes zijn waargemaakt. Ik heb zelf meerdere malen een email moeten sturen en moeten nabellen. Uiteindelijk kreeg ik eindelijk een reactie en werd mij gezegd dat de badkamermeubels niet vochtbestendig zijn en dat de oorzaak vocht moet zijn geweest. Hoe logisch is dat? een sanitair winkel die geen vochtbestendige meubels verkoopt?
Ondanks ik 2 jaar fabrieksgarantie heb, wil Sanisale mij niet een vervangend wastafelmeubel aanleveren.
Kortom: Zeer slechte service, zeer slechte kwaliteit producten en zeer onprofessionele verkopers. Goedkoop is duurkoop! Een absolute afrader. Voor meer info neem contact met mij op en trap niet in de verkooptrucs van deze amateurs!

een vervangend wastafelmeubel incl. montage.

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanisale.nl?