Klacht Sanisale.nl: Het niet retour nemen van bestelling via internet

Klaasenbrenda

Sanisale weigert retourzending product besteld via internet. Product voldoet nl niet aan de wensen/doel , kon via internet vooraf ook niet bepalen of het zou voldoen. Ik heb de weigermail van sanisale gisteren beantwoord dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik vandaag de consumentenbond zou benaderen. Tot nu toe geen reactie ontvangen op mijn klachtmail. Retouraanvraag moest eerst via internet worden aangevraagd bij sanisale waarbij aanvraag alleen werd geaccepteerd als je met de niet reele voorwaarden akkoord ging. Ben onder vermelding van niet akkoord gaan met de voorwaarden toch akkoord gegaan anders werd de aanvraag al niet in behandeling genomen

Dat er een acceptatie komt van mijn retourzending en er een gedegen financiele oplossing komt. Aankoopbedrag en retourkosten overmaken naar mijn rekening.
Ik heb via mail gevraagd naar retouradres maar nog niets vernomen ondanks mijn aandringen om het artikel retour te nemen. Ik heb zelfs een wetsartikel over termijnen etc meegestuurd.

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanisale.nl?