Klacht Sanisale.nl: Loze belofte

Nathalieverbeek

Mijn vriend en ik zijn afgelopen vrijdag in de showroom van Breda geweest, en hebben daar tegels + een badkamermeubel uitgezocht. Fijn gesprek gehad met Tom Liesting, goede korting gekregen. Echter hebben wij een mail gehad met daarin dat als je aan €2500,- of meer besteed een aquasound tablet met soundbox krijgt. Wij hebben voor €3200,- bij jullie besteld. Nu kregen wij te horen dat we hier geen recht op hebben omdat we al veel korting hebben gekregen. Ik ben het hier mee oneens en ik vind als in de mail staat je recht hebt op de aquasound met soundbox deze wij moeten ontvangen. Ongeacht de korting (dan had dit in de mail vermeld moeten staan). Wij zijn tot op heden erg tevreden over Sanisale, maar ontvangen graag alsnog de aquasound tablet met soundbox. In afwachting van u reactie.

Nathalie Verbeek

Graag alsnog de Aquasound tablet + soundbox ontvangen.

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanisale.nl?