Klacht Sanisale.nl: onvolledige productinformatie op website en retourkosten buitenproportioneel

# 20134
Cengiz Atmaca

Goedemiddag,

Wij hebben op 22 januari 2013 een doucheset gekocht op de website van www.sanisale.nl; de levering was de volgende dag. Echter bij levering bleek dat hetgeen wij besteld hadden niet het zelfde was als wij dienden te hebben. Achteraf bleek dat de productinformatie op de website van Sanisale onvolledig was/is.
Wij hebben Sanisale hierop aangesproken, echter zij vonden dat wij onze huiswerk hadden moeten doen, alvorens te bestellen. Dit vind ik in het geheel niet gepast. Het is de verantwoordelijkheid van Sanisale om de juiste en volledige productinformatie aan te geven. Zodat de klant de juiste beslissing kan nemen, als wij, in dit geval, de juiste informatie hadden gehad, dan hadden wij geen bestelling geplaatst.
Wij zijn het niet eens met de retouneervoorwaarden van Euro 30,= aan kosten. Dit is buiten alle proporties en eerlijk gezeg in het geheel niet professioneel. Je maakt het mensen onmogelijk om iets terug te sturen.
gr
C. Atmaca

Eerlijk gezegd hebben wij geen verwachtingen. Als klant voelen wij ons misleid door de onvolledige productinformatie. Wij hebben geen vertrouwen dat wij ons aankoop bedrag terug zullen krijgen en wensen niet nog verder het schip in te gaan met Sanisale.

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!