Klacht Sanisale.nl: Verkeerde douchcabine aan ons verkocht voor 2.300,- cabine houdt water niet tegen!

KlachtSanisale nummer 100

Verkeerde douchcabine geleverd. douchcabine houdt water niet tegen, wat is dan de hoofddoel van een douchcabine?
we zijn al een jaar in gesprek met deze partij, echter komen ze telkens met kinderachtig onzin. Zelfs de formule manager weigert nu op de mails van mijn advocaat te reageren.

Wil dat ze actief mee denken aan een oplossing, je gaat niet voor 2.300,- euro een douchcabine kopen die water niet tegenhoudt. Ik wil een douchcabine die dat doet, kan deze het niet, dan maar verwijderen en meenemen, wil mijn geld terug.

wel zo fijn en fatsoenlijk als ze zich bereid tonen om met mijn advocaat een voor degelijk oplossing te gaan.

niet reageren op de mails is geen oplossing, volgende stap is dat ik mijn klacht bij de tv programma radar en kassa indien, de weg naar de rechter laat ik voor later open!

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanisale.nl?