Klacht Sanisale.nl: Witte vlekken in natuurstenen wastafel

MJSC

Vorig jaar juni heb ik een nieuwe badkamer laten plaatsen. Daar hoorde ook een Trend Stone badkamermeubel bij. Dit is een hardstenen/natuurstenen wastafel met lades. Men had mij vanuit de winkel geadviseerd om het voor gebruik en regelmatig in te smeren met sla olie om absorberen te voorkomen. Dat heb ik gedaan. Na een maand of 2 kwamen er witte vlekken te voorschijn. Heb ik gebeld en na enig aandringen kwam er een jongen die de wastafel op zou schuren en daarna impregneren. (Achteraf hadden ze mij dat meteen mee moeten geven maar niet gebeurd). Maar na een paar weken kwamen er weer vlekken. Weer gebeld en is er bij de leverancier speciaal schuurpads besteld en intussen in maart geschuurd en weer geinpregneerd. Tot mijn blijdschap bleven de vlekken weg tot een aantal weken geleden kwam het ineens weer naar boven. Sanisale heeft toen kontakt gehad met de leverancier die mij belde. Ik moest het maar weer schuren (kreeg een paar stukjes schuurpapier toegestuurd!!!) en dan weer inpregneren. Ik vroeg of ik dat soms altijd zou moeten doen nee dan zou het over zijn. Nou om kort te gaan de witte vlekken zijn er niet uit. Maar het is een badkamer meubel van 1.500,00 euro. En ja er wordt gezegd het is poreus en kan kalk aantrekken maar dat is er allemaal niet bij gezegd toen ik het kocht. Ik ben hier zo klaar mee. Op advies van iemand kom ik nu bij jullie terecht en hoop ik dat jullie dit kunnen oplossen.

Ik heb langzamerhand de neiging te zeggen geef mij een ander badkamermeubel en dan maar zonder natuursteen. Als het op een andere manier opgelost kan worden is het ook prima maar het blijkt wel dat na het schuren iedere keer de klacht terugkomt.

Wij vinden dat Sanisale.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanisale.nl?