Klacht Sanitairkamer.nl: Zie bovestaand

Klachtnummer
# 460066
Gebruiker
N4193
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb dinsdags mijn bestelling per email geannuleerd (48 uur voor levering) en nu wordt ik gedwongen €40 te betalen voor het weigeren van de bestelling die donderdags geleverd werd. De beste chauffeur kon niet lossen aangezien ik geen laaddock heb en geen heftruck als particulier en deze auto geen laadklep had om te lossen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat deze kosten niet op mij verhaald worden aangezien dit volledig buiten mijn macht ligt. Ik heb tijdig geannuleerd (48uur voor leverdatum) en een bedrijf/transporteur kan niet van een particulier verwachten een laaddock en/of heftruck te bezitten.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanitairkamer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanitairkamer.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen