Klacht Sanitairwinkel.nl: Omruilen voor duurder product

Marcel

Na een bestelling te hebben geplaatst bedacht ik me na 7 dagen ik wou het product ( niet uit te verpakking gehaald ) omruilen voor een duurder product.
Leek me een zeer simpele oplossing om wanneer het nieuwe product werd geleverd het eerder bestelde product mee terug ging.
Nou, dat kon dus niet ik moest er zelf het product retourneren ze konden wel het nieuw bestelde product afleveren.
Dit bedrijf was niet verzekerd voor het retour halen van spullen, en scheept de consument op met veel werk en kosten.
Voor u hier besteld betaal niet via Ideal gezien hun retour beleid, wat heb ik een spijt dat ik bij deze webwinkel heb besteld.

Ze hadden gewoon simpel kunnen omruilen, ik kan bijna onmogelijk een douchecabine terug krijgen ook de onzin dat een vervoerder 2 ritten moeten maken wel dat het gewoon in 1 rit geregeld kan worden.
Daarnaast ze verschuilen zich alleen maar achter regeltjes en denken niet in oplossingen voor de klant, hoe kan een bedrijf nou niet verzekerd zijn voor een terug rit maar wel voor de heen rit.

Ook een klacht indienen over Sanitairwinkel.nl?