Klacht Sanitairwinkel.nl: Spiegelkast kapot maar geen garantie

Klachtnummer
# 37405
Gebruiker
jobo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat het geleverde niet binnen 48 uur is uitgepakt en dus pas later (een paar dagen) is ontdekt dat de spiegelkast kapot is wordt er geen garantie meer verleend. Ze verschuilen zich achter de 48 uur regel. Ben in contact getreden maar ze willen alleen tegen betaling het kapotte deurtje van de spiegelkast vervangen. Garantie duurt dus bij hen blijkbaar maar 48 uur. Ik wil niet ingaan op hun aanbod. Kapot geleverd en toch moeten betalen lijkt me geen garantie en zeker geen service

De oplossing

Vervanging van het kapotte deurtje door een exemplaar wat heel is en zonder kosten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanitairwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen