Klacht Sanitear: Het bedrijf denk niet in oplossingen en gaat alleen maar in de aanval.

Milan Alkmaar

Bestelde meubel bij ontvangst gecontroleerd hier zat schade op, en het was een heel andere kleur als wat ik besteld had. Dit direct gemeld toch gaf de website aan dat de schade mijn eigen verantwoording is tevens ik een kartonnen doos moet betalen en de verzendkosten van €100. Uiteindelijk het pakket zelf teruggestuurd, 3 dagen na ontvangst geeft de webwinkel aan dat het meubel onherstelbaar beschadigd is en ik geen geld krijgen. Doordat zij dit zo laat hebben gemeld hebben kan ik dit niet verhalen bij de vervoerder. Ik heb mijn twijfels of hun verhaal wel klopt, in ieder geval ben ik mijn geld en meubel op dit moment kwijt.

Ik wil mijn verlegen aankoopbedrag terug aangezien het meubel totaal niet was wat ik besteld heb en er ook al schade op zat bij aankomst.

Wij vinden dat Sanitear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sanitear?