Klacht Sanitear: Onjuist tot 2x product ontvangen, krijgen geen oplossing

Klachtnummer
# 380366
Gebruiker
Ijansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het verkeerde product geleverd gekregen. Direct gebeld met bedrijf en werd netjes te woord gestaan. Kon het product retour sturen en zou het juiste product ontvangen. De tweede keer opnieuw het verkeerde product geleverd gekregen. Werd wel netjes te woord gestaan en moest een mail sturen waarin staat dat ik het betreffende product had besteld en betaald. Met screenshots nette mail gestuurd, maar ontving een zeer onprofessionele/ onbeschofte mail terug ( 2x). Helaas is het sindsdien niet mogelijk om in contact te komen met het bedrijf via mail of whatsapp. Bedrijf geeft aan dat ik het product dat niet juist is niet retour kan sturen

De oplossing

Ik wil in contact komen met het bedrijf een een officiële klacht indienen. Tevens wil ik het product retour sturen gezien dit voor de zoveelste keer onjuist is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanitear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanitear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen