Klacht Sanitear: Verkoper weigert beschadigd product terug te nemen

Klachtnummer
# 520094
Gebruiker
SWak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beschadigd product ontvangen.
Verkoper weigert het terug te nemen omdat wij de doos na 4 dagen hebben geopend en de beschadiging toen hebben opgemerkt. Op hun website schrijven ze “defecte producten zo snel mogelijk(“graag binnen 48 uur) melden. Maar wij hebben de doos dus na 4 dagen geopend.

De oplossing

Volledige terugbetaling van het beschadigde product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanitear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sanitear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen