Klacht Sanoma: 3x bladcadeau besteld op 18 dec en nu geen kerstcadeau

Hansthomassen59

Ik heb voor mijn kleinkinderen voor de kerst 3 x een bladcadeau besteld maar tot op heden nog niet geleverd .
Gevolg geen kerstcadeaus voor mijn kleinkinderen .
Gebeld met de klantenservice maar die konden niets doen zij konden de bestelling niet eens vinden.

Een snelle levering

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sanoma
    Beste meneer Thomassen, vervelend dat u de bladcadeaus niet op tijd heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Heeft u ze nu wel inmiddels ontvangen?
    Carmen
    Hansthomassen59
    Ik heb nog niets ontvangen en heb mijn bladcadeaus in de winkel Primera gekocht.
    Hopelijk kan ikbde online bestelde nog annuleren.
    Beste heer Thomassen,
    We willen dat graag voor u in orde maken. Wilt u daartoe de orderbevestiging emailen naar webcare.nl@sanoma.com? Wij maken het dan zo spoedig mogelijk voor u in orde.
    Vanessa
    Hansthomassen59
    Nadat ik 3 weken gewacht heb en ondertussen gevraagd heb om annulering stuurt sanoma toch de blad kado's .
    Waarom ?
    De kado's waren voor kerst jammer dat het mis ging maar annuleer het dan als er om gevraagd wordt.
    Sanoma
    Geachte heer Thomassen,Hartelijk dank voor uw bericht.Helaas hebben wij uw bericht niet op tijd gelezen waardoor we de bestelling niet meer konden annuleren. Mocht u geen gebruik willen maken van de bladcadeaus kunt u deze wel retour sturen naar:Sanoma Media
    Antwoordnummer 2599
    3430 Nieuwegein
    Retournummer: 60804566
    Retournummer: 60804568Vergeet niet het verzendbewijs te bewaren. Zodra we de bladcadeaus binnen hebben wordt het geld binnen drie weken op uw rekening terug gestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten,Sanne webcare team
    Hansthomassen59
    Na dan uiteindelijk het goede adres en retournummers gekregen te hebben heb ik de 3 bladcadeaus terug gestuurd en wacht nu op de terugboeking.
    Sanoma
    Beste heer Thomassen, Wij hebben u zojuist een email gestuurd met een verzoek om de verzendcodes. Wij zien uw reactie op deze email tegemoet. Met vriendelijke groet,
    Vanessa
    Hansthomassen59
    op 15-01-2015 de bladcadeaus teruggestuurd en nu 27-2-2015 krijg ik de vraag om de track en trace codes op te sturen omdat ze de bladcadeaus niet terug kunnen vinden.
    Sanoma
    Beste heer Thomassen,Wij hebben uw 3s-codes in goede orde ontvangen. Uw retourzendingen worden handmatig ingeboekt en de restitutie komt uw kant op.Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
    Hansthomassen59
    Na weken wachten werd het beloofde eindelijk geleverd toen kon ik alles terugsturen en werd er ineens 3 x een bladcadeau afgeschreven van mijn bankrekening in maart voor een kerst cadeau. Wat een wan- organisatie.

Hansthomassen59

Ook een klacht indienen over Sanoma?