Klacht Sanoma: Aanbieding GRATIS 6x Knipmode bij abonnement Knippie is helemaal niet gratis!!

binkie3

Ik heb (dacht ik) een mooie abonnement aanbieding genomen voor het blad "Knippie": 1 jaar Knippie (6 nrs) met GRATIS 6x Knipmode, voor €62,50

Hierna zag ik tot mijn verbazing dat 1 jr (6 x) Knippie normaal €35,- kost, en 2 jr (12 x) Knippie €62,50! 6 nrs Knipmode kosten ook €35,-

Een simpele rekensom wijst uit dat ik dus het blad knipmode helemaal niet gratis heb gekregen. Als ik gewoon 6x Knippie had genomen was ik nl. slechts € 35,- kwijt geweest! Voor €62,50 zou ik 2 jr en 12 nrs Knippie moeten ontvangen. De Knipmode is immers gratis volgens de advertentie!

Ik heb een klacht gestuurd met daarin de eis dat ik alsnog 2 jaar (12x) Knippie wil ontvangen, zodat de beloofde gratis Knipmode ook écht gratis is. De reactie die ik kreeg was bedroevend. Men ging niet in op mijn klacht, beschreef alleen dat er verschillende aanbiedingen waren, en dat men niet aan mijn verzoek kon voldoen. Dit is een misleidende aanbieding en ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt!

Ik heb betaald voor een 2 jarig abonnement op de Knippie, deze wil ik dus ook gewoon ontvangen. Mijn abonnement staat nu voor 1 jaar vast, maar dit dient omgezet te worden naar een 2 jarig abonnement! Excuses zijn ook op hun plaats.

Bovendien vind ik dat de misleidende aanbieding aangepast dient te worden.

Sanoma is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

binkie3
    klacht is niet opgelost, er is niet eens een reactie gekomen!
    Schandalig!

binkie3

Ook een klacht indienen over Sanoma?