Opgelost door Sanoma: Abbonnementsgeld niet terug gekrregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148770
Gebruiker
Jabsa
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na van het opzeggen van de Ariadne Brocante zou Ik het teveel betaald abbonnementsgeld terug gestort krijgen. Na meerdere emails en telefonisch contact word er elke keer opieuw beloofd dat dit bedrag binnen 5 tot 10 dagen word terug betaald. Dit speelt al vanaf Oktober 2015.
Tot op heden dit bedrag niet ontvangen en op mijn laatste drie emails is niet eens meer gereageerd.


Gewenste oplossing

Het teveel betaald bedrag zo spoedig mogelijk terug storten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Boer,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij helpen u graag verder en hebben meteen uw gegevens er bij gepakt. Wij zien dat u vandaag een mail heeft ontvangen van onze collega. U kunt hier verdere informatie vinden.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  2. Auteur
    Jabsa
    Datum
    geen toelichting

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen