Klacht Sanoma: Abonnement aagesmeerd terwijl ik daar niet om heb gevraagd

Marker

Bij aanschaf van fysieke tijdschriften, heeft Sanoma ons een 'gratis proefabonnement' verstrekt op tijdschrift.nl. Wij hebben daar helemaal niet om gevraagd en hebben het account niet geactiveerd. Wel schrijft het bedrijf 7,50 euro af. We hebben dezelfde week het bedrag is afgeschreven aangegeven dat we helemaal geen digitaal abonnement willen. Desondanks weigert Sanoma het bedrag terug te storten. Na mijn reactie op de weigering, heb ik een nieuwe klacht ingediend waar niet op wordt gereageerd. Een onwaarschijnlijk slechte manier om om te gaan met klanten. Ik krijg nu zomaar opgedrongen wat ik niet wil en moet daar voor betalen.

Allereerst verwacht ik dat mensen alleen iets bestellen waar ze actief om hebben gevraagd. Niet dat er iets extra's wordt aangesmeerd. Ik verwacht dat Sanoma gaat kijken naar de rechtmatigheid en klantvriendelijkheid van hun verdienmodel. Ik verwacht ook dat klachten worden opgelost.

Ook een klacht indienen over Sanoma?