Klacht Sanoma: Abonnement beeindigen. Toezending van 2 gratis nrs na abonnenment.(mail 4-2-2019)

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 365928
Gebruiker
P.B.W. van Osch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

0054891136/abonnement 32593874
abonnement VTwonen van november 2018 t/m mei 2019. April 2019 diverse keren mijn abonnement proberen te zeggen telefonisch en chat. Telefonisch lange wachttijden en chat met medewerker van Sanoma (zie foto) leverde geen resultaat op.
VTwonen is regelmatig niet bezorgd, ik wil geen verlenging van abonnement. Intussen heeft Sanoma wel geincasseerd.

De oplossing

Abonnement per 1 juni 2019 beeindigen. Toezending van de 2 gratis nrs, zoals toegezegd in mail van 4 februari 2019. (foto toevoegen bij bijlagen, is niet gelukt) 32593874/0054891136

Bijlagen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.B.W. van Osch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abonnement opgezegd per 1 juni 2019 en gratis toezendingen van de maandnrs juni en juli 2019. Dat is heel correct. Echter, gisteren kreeg ik een acceptgiro voor de nrs juni t/m september 2019. Waarschijnlijk elkaar gekruist. Zodra deze opdracht tot betaling is ingetrokken, ben ik tevreden. Het is nu 12 juni 2019 en maandnr juni 2019 nog niet ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen