Opgelost door Sanoma: Abonnement Donald Duck

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86519
Gebruiker
Chris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik geef in 2006 Rick uit Emmen en later Bjorn uit Zuidlaren een abonnement op de Donald Duck. Rick wil stoppen. Ik schrijf dit aan Sanoma. Zij reageren, dat het abonnement van ............Bjorn.......... zal worden stopgezet.........Direct schrijf ik Sanoma opnieuw, dat Rick is bedoeld. Zij "hebben het begrepen" en het abonnement van een Mevrouw...uit Zuidlaren wordt stopgezet. Ook telefonisch snapt Sanoma er niks van.
Heb hun mijn telefoonnummer gemaild en gevraagd om mij te bellen. Geen reactie. Ben woedend, daar dat jochie in Zuidlaren gek is van de Donald Duck. Dit gebeurt in 2014 dank zij des interesse en computer beantwoording bij Sanoma.

De oplossing

Groot boeket bloemen met excuses voor de "Zuidlaren" Mevrouw. Voortgang abonnement Donald Duck in Zuidlaren en stopzetten abonnement in Emmen. Mag ook wel excuus naar mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte heer Knoop,Naar aanleiding van ons telefoon gesprek krijgt u een nieuw abonnement op Donald Duck met een extra korting en wordt het abonnement in Emmen per direct stop gezet. Er worden twee Donald Duck extra's naar Björn verstuurd voor het ongemak. Onze excuses dat uw mail niet goed is gelezen en verkeerd is afgehandeld.Met vriendelijke groeten,SanneWebcare team Sanoma
  2. Auteur
    Chris
    Datum
    Het blijft triest, dat dank zij Klachtenkompas een bedrijf pas in beweging komt. Uitstekend initiatief van de Consumentenbond. Hoop nu op probleemloze voortzetting van het abonnement voor mijn kleinzoon.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen