Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sanoma: Abonnement genomen in oktober 2018 en betaald, maar Vtwonen tijdschriften niet ontvangen.
Details
Klacht
DE KLACHTBegin oktober een 6-maanden abonnement VTwonen genomen met 2 kaarten naar de Woonbeurs.
12 oktober 2018 is abonnement bevestigd door Sanoma (klantnr 0054891136/32593874)
19 november gemaild, dat ik nog geen tijdschrift ontvangen heb. Geen reactie. 25 november gebeld. November zou gestuurd worden met de diverse bijlagen. 28 november 2018 weer gebeld rond 18.00 uur. Ivm drukte niet bereikbaar.
Ik heb ontvangen VTwonen, december.nr 12. Een jaargang heeft 13 nrs. VTwonen nr 13 niet ontvangen. Inmiddels is het 10 januari 2019. En nr 01 ook niet ontvangen.
Gewenste oplossing
Restitutie abonnementsgeld.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.