Klacht Sanoma: Abonnement genomen in oktober 2018 en betaald, maar Vtwonen tijdschriften niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 343305
Gebruiker
P.B.W. van Osch
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DE KLACHT
Begin oktober een 6-maanden abonnement VTwonen genomen met 2 kaarten naar de Woonbeurs.
12 oktober 2018 is abonnement bevestigd door Sanoma (klantnr 0054891136/32593874)
19 november gemaild, dat ik nog geen tijdschrift ontvangen heb. Geen reactie. 25 november gebeld. November zou gestuurd worden met de diverse bijlagen. 28 november 2018 weer gebeld rond 18.00 uur. Ivm drukte niet bereikbaar.
Ik heb ontvangen VTwonen, december.nr 12. Een jaargang heeft 13 nrs. VTwonen nr 13 niet ontvangen. Inmiddels is het 10 januari 2019. En nr 01 ook niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Restitutie abonnementsgeld.
Geboden oplossing
Sanoma zegt, dat zij VTwonen 2018 nr 13 en 2019 nr 1 alsnog sturen. VTwonen 2019 nr 1 ontvangen. VTwonen 2018 nr 13 heb ik niet ontvangen. Vanaf november een halfjaars abonnement. Nog geen enkel exemplaar op tijd ontvangen. Ik wil gewoon mijn abonnementsgeld retour.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van Osch,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u meerdere edities van het abonnement niet hebt ontvangen. We zullen editie 13 en editie 1 nogmaals opsturen. Deze ontvangt u binnen enkele werkdagen.

    Hartelijke groet,
    Sanoma

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen