Klacht Sanoma: Abonnement op de Donald Duck betaald, maar nooit ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 384471
Gebruiker
DonaldDuck#
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 08/04/19 hebben wij betaald voor een abonnement op de Donald Duck in het buitenland maar jammergenoeg hebben we hem nooit ontvangen. Meerdere keren hebben we het betalingsbewijs naar de customer service gestuurd (op 13/05/19 en 07/06/19), nooit hebben we een antwoord ontvangen.

De oplossing

Beginnen met de Donald Duck sturen alsof het abonnement vanaf nu begint.

5 reacties

  1. Auteur
    DonaldDuck#
    Datum
    Jammergenoeg heb ik nog geen reactie op bovenstaande klacht ontvangen.
  2. Auteur
    DonaldDuck#
    Datum
    Na het zenden van de gevraagde informatie, heb ik jammergenoeg heb ik alweer geen reactie ontvangen.
  3. Auteur
    DonaldDuck#
    Datum
    Hallo Sanoma, het duurt wel lang voordat u ons een antwoord kan geven. Deze klacht is 2 weken geleden geplaatst en wijzelf zijn als sinds april bezig. Ik heb niet het gevoel dat deze klacht echt serieus genomen wordt.
  4. Auteur
    DonaldDuck#
    Datum
    Na 1 maand over en weer, is er nog altijd geen concreet antwoord op mij klacht. Terwijl toch het betalingsbewijs is gestuurd. Hoe moeilijk is het om dit abonnement te activeren?
  5. Auteur
    DonaldDuck#
    Datum
    'Weer te activeren'? We hebbeb betaald en na 6 maanden hebben we nog nooit het tijdschrift ontvangen. Dit gaat echt te ver.
    Dit terwijl we ook andere abonnementen hebben, die we wel ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DonaldDuck#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb inderdaad telefonisch contact gehad, maar het probleem is nog niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?