Klacht Sanoma: Abonnement opzeggen bij Sanoma Media is heel frustrerend. 

Klachtnummer
# 280853
Gebruiker
CDHW
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement opzeggen bij Sanoma Media is heel frustrerend. Kan alleen maar telefonisch. Uitgebreid keuzemenu inclusief inspreken benodigde gegevens. Daarna 10 minuten in de wacht. Daarna verbinding verbroken. Ik werd niet teruggebeld, terwijl ze mijn nummer hadden. Volgende dag opnieuw gebeld. Toen 15 minuten in de wacht! Gevraagd of ik ook op andere manieren kan opzeggen. Een eventuele volgende keer. Nee, abonnement opzeggen bij Sanoma kan altijd alleen maar telefonisch. Heel frustrerend dit.

De oplossing

Ook op andere wijze opzeggen mogelijk maken. En wachttijd aan telefoon korter (max. 3 minuten)

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer, mevrouw,

    Allereerst onze excuses voor het ongemak welke u ervaren heeft betreft de wachttijd. Wij hebben onze openingstijden aangepast naar 21.00 uur.
    We kunnen zien dat u inmiddels wel geholpen bent betreft uw abonnement.
    Nogmaals excuses voor het ongemak en als wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat graag.

    Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team.