Opgelost door Sanoma: Abonnement verlengen duurder en niet stopgezet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 386601
Gebruiker
Zuider
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Katrien abonnement die ik voor mijn dochter heb afgesloten is stilzwijgend verlengd en voor een duurdere prijs dan de aanbiedingen op internet. Ik heb hierover gebeld en ik zou het voor de prijs van de aanbieding krijgen, maar dit is niet gebeurd. Ik ben op vakantie geweest en nu kom ik terug en zie ik dat de kosten nog hoger zijn geworden met aanmaningen. Ik heb hierover gebeld, maar er kan niks aan gedaan worden. Hele slechte service!! Ik wordt verplicht om te betalen voor iets wat ik nog niet eens heb ontvangen. Als er niet betaald wordt, is het logisch dat je stopt met het toesturen van de tijdschrift, maar zoveel extra kosten en dwingen tot betaling is niet aannemelijk!

De oplossing

Ik wil dat Sanoma zijn afspraak nakomt en de 14 nummers van Katrien voor €39 levert en niet voor €64,57!!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zuider
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen