Opgelost door Sanoma: abonnementsgeld teveel geincasseerd Libelle

Trudie van het Einde van Damme

ik heb een abonnement van libelle in februari 2015 voor 18 maanden afgesloten voor 7.75 euro per maand waarvan mijn eerste blad op 5 maart 2015 bezorgd is. voor mij loopt dit abonnement dus tot 5 september 2016. nu is er in augustus 2016 17.65 euro geïncasseerd in plaats van 7.75 euro. Op 17 augustus gebeld met libelle klantenservice en deze zou met 2 werkdagen een reactie geven (tot op heden niets gehoord) En op 22 augustus met samona gebeld (na een klein kwartier heb ik de telefoon neergelegd had ik niet moeten doen maar zoveel onbegrip!!!!) en deze beweren dat ik telefonisch een contract heb afgesloten voor 78 edities ?? ik heb de email bevestiging dat ik een abonnement voor 18 maanden heb afgesloten.
mijn abonnement heb ik beëindigd

ik wil dat het teveel betaalde bedrag terug gestort word

Beste mevrouw Van het Einde - Van Damme,

Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan. Wij ontvangen graag de bevestiging van u op webcare.nl@sanoma.com en kijken het voor u na. Zodra wij meer informatie hebben, hoort u dat meteen.

Sanoma Webcare Team
    Beste mevrouw Van het Einde - Van Damme,

We hebben één en ander voor u nagekeken. U heeft in totaal 18 maandbetalingen van 7,75 voldaan voor 18 maanden. Namelijk maart tot en met augustus. U betaalde altijd vooraf. De eerste betaling vond bijvoorbeeld halverwege februari plaats voor de maand maart. Uw abonnement werd automatisch verlengd en u heeft nu in augustus betaalt voor de maand september (de verlenging tegen het reguliere tarief). Het is niet mogelijk om het bedrag te restitueren.

Sanoma webcare team
    Trudie van het Einde van Damme
    ik heb mijn betalingen nagekeken en inderdaad 18 keer betaald dat betekend dat de betaling in augustus van 17.65 euro voor de hele maand maand september ( tot 5 oktober omdat mijn abonnement op 5-03-2015 in is gegaan) is maar in de bevestigings- email van libelle staat dat ik mijn laatste nummer op 08-09-2016 ontvang?????? terwijl ik voor de hele maand betaald heb dat vind ik vreemd
    Dus ik wil mijn betaalde nummers van de maand september of wat teveel betaald is terug
    Beste mevrouw Van het Einde - Van Damme,

We hebben één en ander voor u nagekeken. We zorgen ervoor dat u Libelle tot en met 6 oktober ontvangt.

Sanoma webcare team
    Trudie van het Einde van Damme
    Ik vind het jammer dat het opgelost moet worden via klachtenkompas.