Klacht Sanoma: Abonnenment genomen en betaald, maar Vtwonen tijdschriften niet ontvangen.

content Niet opgelost
P.B.W. van Osch

Al eerder een klacht ingediend. Ik heb een abonnement op VTwonen vanaf november 2018. Nog geen enkele keer het tijdschrift spontaan ontvangen. Januari is na gestuurd na klacht. Februari 2019 niet ontvangen.
Onderstaand bericht eerder ontvangen. Ik sta ingeschreven, maar ontvangen geen tijdschrift. Op restitutie abonnenmentsgeld wordt niet gereageerd.
Mijn gegevens kloppen.

Geachte , Wat ontzettend vervelend dat u nog geen enkel nummer van je vtwonen abonnement heeft ontvangen. Dit hebben wij nagekeken en het abonnement staat onder het volgende adres geregistreerd: Klopt dit? Het abonnement is van start gegaan met nummer 12 en bijbehorende special die rond 17-11-2018 verschenen. Deze nummers sturen wij nogmaals na. Deze dien je binnen uiterlijk 5 werkdagen te ontvangen. Indien het adres niet klopt, vernemen wij dit graag. Nummer 13 verschijnt 15-12-2018. Met vriendelijke groet, Sanoma Media BV

Vanaf november 2018 ben ik bezig om het tijdschrift VTwonen conform afspraak te ontvangen. Het lukt Sanoma niet haar afspraak na te wonen. Restitutie abonnementsgeld.

P.B.W. van Osch
Uiteindelijke oplossing Het tijdschrift is nagezonden. En Sanoma heeft beloofd, na afloop abonnement nog 2 gratis maandnrs toe te zenden. Afgelopen tijd diverse keren gebeld om het 6 maanden abonnement van VTwonen op te zeggen. Maar wachttijden van 10 minuten en meer. Dus opgehangen, geen telefonisch contact mogelijk. Vervolgens via chat geprobeerd abonnement op te zeggen. Ook gemeld, dat Sanoma, na afloop abonnement, mij nog 2 maanden gratis het VTwonen tijdschrift toezendt. Jip of Pip bleef maar vragen stellen over de 2 gratis maandnrs, wie dat had beloofd, hoe en wat enz. Uiteindelijk de chat beeindigd.