Klacht Sanoma: afspraak weer niet nagekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 128824
Gebruiker
sasbak
Datum
9 reacties

Details

Klacht

Zoals in de andere 2 klachten zou ik mijn geld terug gestort krijgen maar heb nog steeds niets ontvangen?????

Gewenste oplossing

Zsm mijn geld!!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Het spijt ons te vernemen dat u de restitutie nog niet heeft ontvangen. Door onze financiële afdeling is een restitutieformulier aangemaakt. Deze wordt op dit moment nog verwerkt. Binnen twee weken dient u het bedrag gerestitueerd te hebben.

    Wij begrijpen dat dit vervelend is en willen u daarom vragen om aan ons door te geven welk tijdschrift u graag leest van de uitgeverij Sanoma. Een overzicht kunt u vinden op www.magazine.nl. Wij sturen het tijdschrift dan zo spoedig mogelijk naar u toe om zo het geleden ongemak wat te verzachten.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  2. Auteur
    sasbak
    Datum
    Het blad zo zit dat vind mijn dochter geweldig!
    Wil graag deze klacht openbaren tot ik mijn geld heb en blad
  3. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    Hartelijk dank voor uw snelle reactie.

    Wat een leuk idee om de Zo Zit Dat te kiezen voor uw dochter! Wij sturen twee edities naar haar toe. De editie van vorige maand, en de editie die morgen uitkomt. Binnen vijf werkdagen dienen de editie geleverd te zijn.

    Is helemaal prima, wij laten de klacht op 'In behandeling' staan. U kunt ons altijd weer een bericht toesturen en de klacht afhandelen als het bedrag is gerestitueerd.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  4. Auteur
    sasbak
    Datum
    Prima, zal ze blij mee zijn :)
    Ik hoop wel dat zsm mijn geld teruggestort wordt en.op mijn goede reeds eerder vermelde (sns) bankreknr
  5. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    Is het Rabobank rekeningnummer, welke eindigt op de cijfers 849 in uw bezit?

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  6. Auteur
    sasbak
    Datum
    Hoi

    Nee dit reknr bestaat niet meer, heb het goede bankrekening in de andere klacht vermeld en zou daarop gestort worden? ???
  7. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    Onze excuses, we hebben het verkeerde rekeningnummer genoteerd. We hebben opnieuw opdracht gegeven aan onze financiële afdeling om de restitutie naar het juiste rekeningnummer over te maken. Het bedrag staat binnen twee weken op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team
  8. Auteur
    sasbak
    Datum
    Hoi
    Naar welk reknr storten jullie het nu terug?
  9. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Geachte mevrouw Bakker,

    Het gaat om het rekeningnummer welke eindigt op 823.

    Met vriendelijke groet,
    Sanoma Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen