Opgelost door Sanoma: Afspraken worden niet nagekomen en stugge afhandeling.

content Opgelost
M.J.M. Wierens

Op 27-9 abb Margriet afgesloten met weekend tas. 1e levering:2xmargriet. Gebeld met Sanoma. Hun fout, abb opgezegd en nieuwe afgesloten. Retour Eur 16,61(had dubbel betaald). Tas zou komen in week 43. Op 2-11 gebeld met Sanoma. Tas nog niet binnen. Weer fout gegaan vlgs medewerker. Abb opgezegd en nieuwe afgesloten mét tas. Geleverde nrs zouden voor rek.v.Sanoma komen (zie mail 2-11). 5-11 Incasso 14,95. 8-11 wederom incasso 14,95. 8-11 gebeld met Sanoma en gesproken met Vera (achternaam wilde ze niet kwijt). Erg bot behandeld. Ik heb nergens recht op. Ik heb alle nrs ontvangen dus moet ze ook betalen. Eerder gemaakt afspraken gelden dus niet. Dubbele incasso wil ze nog wel doorgeven aan de fin.afd. 3 telefoontjes verder, geen tas en dan zo afgescheept worden. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken!

Ik wil dat de gemaakte afspraak wordt nagekomen (zie mail 2-11) en het geld wordt teruggestort. Verder zou ik willen dat de telefoongesprekken worden terug geluisterd. Ik heb met het laatste telefoon gesprek erg het gevoel gekregen dat ik maar een lastige klant ben met onterechte vragen terwijl dit mijns inziens niet zo is.

Goedemorgen,

Ik heb vorige week een kerst Margriet per post ontvangen, waarvoor dank. Verder zijn er 2 termijnen teruggestort op mijn rekening dus de financiële afwikkeling is volgens mij nu ook afgehandeld. Nu wacht ik nog graag op de beloofde terugkoppeling.

Mvg.
    M. Bierens

M.J.M. Wierens

Ook een klacht indienen over Sanoma?