Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sanoma: Al 2x hetzelfde abonnement telefonisch opgezegd, nog steeds lid en dreiging met extra kosten.
Details
Klacht
Al 2 x mijn ouders van nu pas opgezehd(september en december), Sanoma weigert een email bevestiging te sturen en dus nog steeds lid. Terwijl het gelijk opgezegd en geregeld zou worden. Nu dreigen ze met aanmaningen. Tevens zeer slecht telefonisch bereikbaar en bellen ook niet terug.Gewenste oplossing
Dat mijn ouders van nu pas abbonement nu echt opgezegd wordt en hier een (email)bevestiging van ontvangen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.