Klacht Sanoma: Al 2x hetzelfde abonnement telefonisch opgezegd, nog steeds lid en dreiging met extra kosten.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 346234
Gebruiker
Sherry
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al 2 x mijn ouders van nu pas opgezehd(september en december), Sanoma weigert een email bevestiging te sturen en dus nog steeds lid. Terwijl het gelijk opgezegd en geregeld zou worden. Nu dreigen ze met aanmaningen. Tevens zeer slecht telefonisch bereikbaar en bellen ook niet terug.

Gewenste oplossing

Dat mijn ouders van nu pas abbonement nu echt opgezegd wordt en hier een (email)bevestiging van ontvangen.
Geboden oplossing
Dat het naar het juiste email adres gestuurd wordt de bevestiging dat het abonnement wordt opgezegd. Het lijkt erop dat het naar de oude bewoners van onze woning is gestuurd ipv naar mij en dus waarschijnlijk ook niet het juiste abonnement is opgezegd? Het gaat om Klantnummer: 0053134371
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen