Klacht Sanoma: Beeindiging abonnement

Klachtenkompas

Nadat mijn klacht was afgehandeld en mijn abonnement na nr 6 van Margriet zou stoppen heb ik inmiddels nr 10 alweer ontvangen.
Wat een slecht bedrijf. Mijn les: ga NOOIT in op een tijdelijke goedkope verlenging van je ab. Zo' n aanbieding krijg je omdat je alleen tfnisch kunt opzeggen.
Kom ik ooit van Margriet af??????? Misschien elke week ongelezen retour?

Stoppen.

Beste Sanoma,
    U geeft mij nu een reactie via uw klantenservice, ipv via dit medium.
    Ik ben het niet eens met uw reactie. Ik wil Margriet niet meer ontvangen, noch ervoor betalen. Zeker niet omdat ik in okt 2014 al heb opgezegd. Zie ook uw eigen reactie op mijn eerdere klacht via klachtenkompas, klachtnr 151353.
    Sanoma
    Geachte mevrouw Kwant,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u abonnement nog niet is opgezegd.

Wij helpen u graag verder en hebben één en ander nagekeken in onze gegevens. Wij storten het bedrag vanaf Margriet 06-2016 zo spoedig mogelijk aan u terug. Omdat het verwerken hiervan met de hand gebeurd, kan het twee weken in beslag nemen.

Nogmaals excuses voor het ongemak. Wij vinden deze situatie erg vervelend voor u.

Sanoma Webcare Team
    Klachtenkompas
    Er wordt een oplossing gegeven maar niet uitgevoerd. Dan moet ikweer klagen. Ben benieuwd of het nu wordt opgelost.

Klachtenkompas

Ook een klacht indienen over Sanoma?