Klacht Sanoma: Bestelling en levering BambooBill Boekjes

J. de Vries

OP 6 april heb ik 2 boekjes besteld via Viva.nl/bamboobill. Onderaan de advertentie bij * staat vandaag voor 12 uur besteld, morgen geleverd. Ik heb nar 12 uur besteld dus rekende op een bezorging op 8 april. OP 13 april nog niets ontvangen en daarom gebeld met het nr in de advertentie 088-5500250. Blijkt van Sanoma te zijn. De medewerker kon niet zoeken op mijn bestelnummer en vroeg mij terug te kunnen bellen. Dat heeft ze gedaan. Ze meldde mij dat er niets te vinden was van mijn bestelling. Ik heb wel een bestelnummer en een bevestiging van Sanoma ontvangen??? en het bedrag is afgeschreven via Ideal. Vervolgens meldt de dame mij dat ik moet wachten tot het is uitgezocht en dat kan wel 5 dgn duren. Ik zei haar dit niet acceptabel te vinden, gezien de leveringsvoorwaarden en in de boekjes zitten 2 gratis tickets voor dierentuin Ouwehand waar ik met mijn kleinkinderen naar toe wil. Nu 18 april nog steeds niets gehoord

Ik wil mijn boekjes zo snel mogelijk opgestuurd krijgen omdat ik volgende week in de vakantie met mijn kleinkinderen naar de Dierentuin wil. Dat moet toch mogelijk zijn

Wij vinden dat Sanoma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geachte mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u de boekjes niet heeft mogen ontvangen. We helpen u graag verder. Zou een kopie van de afschrift naar ons willen mailen op webcare.nl@sanoma.com? Dan gaan we dit verder onderzoeken.

Webcare Team Sanoma
    J. de Vries
    Ik kan het gewoon niet bevatten: we zijn nu 14 dagen verder en ik heb nog mijn boekjes cq. Dierentuinkaartjes niet ontvangen. Als je een bestelnummer etc hebt,: hoe moeilijk kan het dan zijn?
    Geachte mevrouw de Vries,

Uiteraard begrijpen wij dat dit een vervelende situatie voor u is. Wij lossen het graag zo snel mogelijk voor u op, maar hebben hiervoor een kopie van de afschrift nodig om één en ander te laten nakijken.

Webcare Team Sanoma
    J. de Vries
    L.S, Ik weet echt niet meer waar jullie nu mee bezig zijn! Eén van de grootste uitgeverijen van Nederland. Waar is jullie administratie??? Ik heb op 19 april nl. het gevraagde kopie afschrift van én mijn Ideal afschrijving én de bevestiging van Sanoma van mijn bestelling gemaild aan het door jullie in jullie vorige reactie genoemde email adres: webcare.nl@sanoma.com. !!!!! Nu doen jullie net alsof het aan mij ligt en jullie op mijn stukken wachten. Ik wil as dinsdag naar de Dierentuin !
    J. de Vries
    Nogamaals : ik heb op 6 april reeds de boekjes besteld en betaald!!!! en volgens jullie leveringsvoorwaarden had ik ze op 8 april in de bus moeten hebben. ! Ik denk dat ik ook de VIVA en het blad MAMMA hier van op de hoogte moet brengen.
    J. de Vries
    Ik heb nu net wederom de gevraagde kopieën gemaild naar webcare.nl@sanoma.com.
    J. de Vries
    N.B. Tijdens het telefoon contact, genoemd in de melding van mijn klacht, werd mij door een medewerkster verzekerd dat de zaak binnen 3 à 5 dagen geregeld zou zijn! Dit was 13 april!! Ik zou een mal ontvangen! Die mail moet ook nog steeds komen!
    Ik word hier echt agressief van! Ik kan er niets aan doen, maar zo veel onbegrip, daar ben ik niet tegen bestand.
    Geachte mevrouw De Vries,

Naar aanleiding van ons eerdere contact, sturen wij u dit bericht.

Zojuist hebben wij van de desbetreffende afdeling vernomen dat de boeken naar u zijn verzonden. Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor deze situatie.

Sanoma Webcare Team
    J. de Vries
    Het heeft allemaal veel te lang geduurd! Als je iemand een bevestiging stuurt met een bestelnummer, moet je met een druk op de knop kunnen zien wat de status is van een bestelling cq levering. Kennelijk loopt dit allemaal langs elkaar heen bij Sanoma. En ik vind het ook echt slecht dat ik om een oplossing te forceren mij moet wenden tot een middel als klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Sanoma?