Opgelost door Sanoma: Bestelling gedaan, niet meer leverbaar, geld nog niet terug, nu geen reactie meer via e-mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 391786
Gebruiker
.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 september bestelling gedaan, kreeg het bericht dat product niet meer leverbaar was. Aangezien achteraf betalen niet mogelijk wel al betaald daarom ook mededeling dat geld binnen 10 werkdagen teruggestort zou worden. Is niet gedaan. In eerste instantie via e-mail snel reactie, maar betalingsbewijs moeten aanleveren (ook al is bestelling bij Sanoma gedaan) en dit zou getraceerd en verwerkt worden. Nu 3 weken later nog geen geld terug. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf en tot nu toe geen juiste afhandeling van klacht/probleem. Nu behalve automatische berichtgeving, geen reactie meer op e-mail.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk de 25 euro terug betalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is terug gestort en e-mail met toelichting ontvangen en excuses is aangeboden voor het ongemak. Na veel e-mails en klacht op deze website is het toch nog goed gekomen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?