Klacht Sanoma: Bevestigen een annulering van een abonnement, beloven aankoopbedrag terug, maar doen dit niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 389098
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement op Linda geannuleerd binnen de wettelijke opzegtermijn van 2 weken. Ik zou het aankoopbedrag terug ontvangen. Blijkt dat ik toch 2 nummers moet betalen en het resterende bedrag terug heb ontvangen. Dit was niet de afspraak. Na meerdere keren met de klantenservice van Sanoma te hebben gebeld, heb ik nog steeds het volledige aankoopbedrag niet terug ontvangen.

De oplossing

Het volledige aankoopbedrag van mijn abonnement op Linda terugbetalen, zoals beloofd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wat u aan mij doorgeeft is niet waar. Ik heb het abonnement op 31 mei telefonisch geannuleerd en dit was binnen de wettelijke opzegtermijn. Dit telefoontje is bindend. Daarnaast, hoe verklaart u anders de beëindiging van het abonnement? Er is toen tevens afgesproken dat ik het volledige aankoopbedrag terug zou krijgen. Deze belofte is ook bindend. Het welkomstgeschenk heb ik keurig retour gestuurd, zoals mondeling afgesproken. Ik vraag u naar mij te luisteren en het resterende bedrag van €12.58 naar mij over te maken. De nummers van Linda zijn zonder overleg naar mij verzonden er is mij nooit verteld dat hiervoor kosten in rekening worden gebracht. Ik vraag Sanoma vriendelijk naar mij te luisteren, want ik sta in mijn recht. Anders zal ik andere stappen moeten ondernemen, om alsnog ‘t resterende bedrag terug te ontvangen. U kunt zich waarschijnlijk ook voorstellen dat het erg vreemd overkomt om elke keer een ander antwoord op mijn verzoek te ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sanoma?