Klacht Sanoma: Bewust? verstrekken incomplete informatie.

Klachtnummer
# 457334
Gebruiker
WimArnold
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij het doorgeven van een adreswijziging i.v.m. verhuizing voor mijn Libelle abonnement is van de gelegenheid misbruik gebruik gemaakt om mij een soort proefabonnement op "tijdschrift.nl" toe te bedelen. Gelet op de drukte rond de verhuizing en het ontbreken van internet-toegang gedurende de eerste weken is dit niet opgevallen. Ik heb van dit abonnement op geen enkele wijze gebruik gemaakt en wens dit ook in de toekomst niet te doen.

De oplossing

Het niet door mij gevraagde/gewenste en nooit gebruikte proefabonnement op "tijdschrift.nl" met terugwerkende kracht uit de boeken verwijderen.

2 reacties

  1. Auteur
    Sanoma
    Datum
    Beste, wij hebben uw vraag doorgezet naar de desbetreffende afdeling.
    Zij nemen dit in behandeling.
    Wij nemen z.s.m. contact met u op.
    Groeten, team tijdschrift.nl
  2. Auteur
    WimArnold
    Datum
    Ik zou toch graag wil weten door wie en wanneer een machtiging tot automatische incasso is afgegeven.

Ook een klacht indienen over Sanoma?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen