Klacht Sanoma: Bij een abonnement van een jaar zijn er een half jaar geen tijdschriften geleverd.

Patricia

Ik heb een vriendin die in Engeland woont een abonnement op het tijdschrijft Kek Mama cadeau gedaan. Omdat het om een abonnement in het buitenland gaat, moest er een abonnement voor minimaal een jaar afgenomen worden. Nu blijkt echter dat zij maar voor ongeveer een half jaar tijdschriften gehad heeft. Ik heb zowel telefonisch als per e-mail contact hierover gehad met Sanoma, maar de enige reactie die ik krijg, is dat het abonnement opgezegd wordt.

Allereerst wens ik een inhoudelijke reactie in plaats van een standaardmail (of geen reactie). Verder wil ik graag dat het resterende half jaar goedgemaakt wordt en dat er dus het komende half jaar alsnog tijdschriften gestuurd worden.

Patricia
    Ik heb helaas nog geen reactie van Sanoma vernomen. Bij dezen wil ik mijn klacht daarom opnieuw onder de aandacht brengen.
    Patricia
    Vandaag heeft Sanoma (eindelijk) gereageerd. Ze hebben opnieuw gevraagd om de adresgegevens, zoals ook de vorige keren. Ik heb maar weer de gegevens doorgegeven. Nu maar afwachten of er iets mee gebeurt.

Patricia
Om niets te doen. Omdat de klacht niet opgelost is, dien ik hem opnieuw in.

Ook een klacht indienen over Sanoma?